Übermorgen

…érkezésemre augusztus 19-én számítsatok, nyugat felől. Attila már megvette a jegyet is, úgyhogy ez már teljesen biztos. Sajnálom, hogy hazamegyek? Nem. Őszintén szólva otthon teljesen másnak képzeltem el ezt az egészet, pl. a német tudásom fejlődését, ismerősök találását, órák menetét. Ehhez képest a németem nem fejlődött annyit, mint szerettem volna, az ismerőseim számáról nem is beszélve. Az egyetemi óráim meg BSc-sek, így többnyire csak annak tudok örülni, hogy az összes eddig megtanult anyagot most megtanulhatom németül is. Juhú. Néha-néha kedvem lenne kiegészíteni a tanárt pár plusz dologgal. Ma pl. Hydrogeographie-n a száraz területekről volt szó, és nem említette meg, hogy a Namíb- és az Atacama-sivatag extrém terület, mik a különbségek… Jaj, hiányoznak Nagybé órái.
Übermorgen kommt Attila 🙂 Addig viszont még vásárolnom kell jó pár dolgot, takarítani, meg nem ártana a július 19-én esedékes referátumomra olvasni… Amihez természetesen semmi kedvem, csakúgy mint a szakdolgozatom megírásához. Nem is írásához, a kutakodáshoz. Régen írtam már ide, és arra sem emlékszem már, hogy mit, de a lényeg, hogy nincs témavezetőm itt kint, magam oldom meg, ahogy tudom. Talán egy tanár tud majd a térképek ügyében segíteni, de neki írnom kéne emiatt. Mindenesetre elég uncsi, valamiért azt vártam, hogy majd az ölembe pottyannak a szakcikkek, és csak olvasnom/fordítanom kell. Kedvem lenne néha feladni, és majd otthon valamit kitalálni. Írnom kéne Nagybének. Munkával kapcsolatban is. Hátha tud valamit.
Az albérletes embernek tegnap írtam mélt, még semmi válasz, kíváncsi vagyok, mit fog reagálni.
Lassan le kéne innen lépnem, mert 3/4-kor találkozunk Annával, megyünk a Lesekreis-ra, aminek szerintem semmi értelme. A héten amúgy sincs kedvem semmihez, csak a pénteken jár az agyam. Nem is tudjátok, mennyire várom már. Jobban, mint gyerekként az ünnepeket. Ennél már csak az esküvőnket várom jobban. Na, majd egyszer az is eljön. 🙂
Szóval e rövidke bejegyzés után búcsúzom, majd a kirándulásainkról is lesznek képek, amiket picasa-n megtekinthettek. Most viszont visszatérek az extrém hidrológiai események sorai közé.
Legyetek jófélék!
Eruthaliel
Reklámok
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

