Kirándulások

Jaj, hát miért nem szóltok, hogy megint nem írtam egy ideje?
Bár valószínűleg Ti is annyira elfoglaltak vagytok ezzel a vizsgaidőszakkal, mint én az egyetemi és személyes dolgokkal.
Legutóbbi jelentkezésem óta három nagyobb dolog is történt. Elsőként az, hogy lefoglaltuk a vonatjegyeket Attilával! A kis cuki Deutsche Bahn már el is küldte azt, amit postán rendeltem, elég gyorsak voltak. A többit meg kinyomtattam, hogy el ne felejtsem. Jaj, már csak 25 nap!
A másik két esemény egy-egy kiránduláshoz kapcsolódik. Az egyik ugyanis valóban az volt, a Bodeni-tóra mentünk. Szervezett út volt, ráadásul megnyertük az információs napon, szóval ingyé mehettem. Szerencsére az időjárás is kedvezett nekünk, végig sütött a Nap, egy picit le is égett a karom. A tó és a környék iszonyat szép, a víz olyan kék, mintha tenger lenne. Nem is beszélve a vitorlásokról. Aj, úgy visszamennék! A másik út nem is igazán kirándulás volt, hanem terepgyakorlat. Ennek és a jegyzőkönyv készítésének tudatában nem is készült olyan sok felvétel rólam, inkább csak a tájról. Dehát ugye az sokkal szebb is volt, mint én. 5 napot voltunk Neustadt-Titisee nevű településen elszállásolva, és mindig innen indultunk napi utunkra. Elég sokat mentünk minden nap ahhoz képest, hogy csak a szerdai napot ígérték nagy túrának. De megérte. A németek tök jó fejek voltak, csomóan kérdezgettek minket Annával, hogy honnan jöttünk, meddig maradok, hogy tetszik Heidelberg stb. A szokásos, de mégis udvarias kérdések. Két német lánnyal voltunk egy szobában, akik szintén tök aranyosak voltak. Anna sajnos minden éjszaka horkolt, ráadásul elég durván és hihetetlenül mély hangon, nem is igazán tudtam pihenni egyik nap sem. Péntekre már annyira fáradt voltam, hogy minden egyes alkalommal elaludtam a buszon. 310 képet csináltam, amiket picasa-n megtaláltok 🙂 Hogy mi lesz a jegyzőkönyvvel? Szerencsére az egyik szobatársunk odaadta a jegyzetét, így abból meg a neten való böngészésből össze tudjuk hozni. Egyébként ha ez nem lenne, nem tudom, mit csinálnánk, mert kb. 50-60%-ot érthettünk az egyes előadásokból. Bár voltak jobb pillanataim, de átlagban nem hiszem, hogy több százalékot mondhatnék.
Visszatérve a terepgyakorlatról belevetettem magam az álláskeresésbe, hiszen szeptembertől valamit kezdeni kellene magammal. Most épp a motivációs levelemmel bajlódom, nincs még teljesen kész. (Ja, meg persze épp ebédet is főzök) Annyira jó lenne valami jó munkahelyet meg albérletet is találni. Na, de majd elválik! A szakdolgozatom ugyanott tart, ahol hónapokkal ezelőtt: sehol. Írtam egy szívhez szóló levelet még május elején két itteni tanárnak, hogy segítsenek, legyenek oly kedvesek, de egyik sem válaszolt. Délután a terepgyakorlatot vezető tanárnak fogok írni, vele van egy előadásom is, remélem, segíteni fog legalább elindulnom. Nem akarom én itt megírni az egészet, az is bőven elég lenne, ha adatokat, információkat gyűjthetnék, amiket majd otthon feldolgozhatok. Csak kezdjem már el végre! Sokszor eszembe jutott mostanában, hogy ősszel kellene végeznem, csak nem tudom, hogy nem késtem-e le a záróvizsga-jelentkezést. Vagy erasmusosoknak van-e ilyen kiváltság, hogy jelentkezhetnek szeptemberben is. Jó lenne. És így az a veszély sem állna fenn, hogy módosítják a záróvizsga tételeit, amik egyébként borzalmasak. Vannak közös tételek a tájkutatókkal (megjegyzem, a másik két szakiránynak nincsenek közös tételeik), amiknek a fele táj, és kb. alig vagy semennyit nem tanultunk róluk. Mondhatnám, hogy remek, de igazából elkeserítő. Remélem, azért Juci, Anna és Botond sem húzza ki ezeket. Meg persze majd én sem…
Az Erasmus-ösztöndíjamra még 10 napot várnom kell, ami azért elkeserítő, mert a kollégiumi díjat még nem fizettem ki. A májusit sem. Pedig időben leadtam minden papírt, csak a központban ültek felette…
Most hirtelen nem is jut eszembe semmi más, amit mondhatnék, így zárom soraimat, és megyek főzni 🙂
Eruthaliel
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

