május 13-ra

Drágaságaim!
Még vasárnap szerettem volna írni, de ez a beadandó annyira szar … lekötött, hogy elmaradt. De miért is akartam volna én pont vasárnap írni? Nagyon egyszerű. Május 13-a volt, ráadásul vasárnap, és fél évvel november 13-a után. Nem rémlik, hogy említettem volna ezen a felületen az aznapi eseményeket, de most megteszem. Rövidített verzióban 🙂
Kitaláltam, hogy legyen Attilával egy “első randink”. Tudjátok, olyan igazi, merthogy ez valahogy nálunk kimaradt. Így lett megszervezve a november 13-a, Attila által, mert én semmit nem tudtam, meglepetés volt az egész nap. Mise után a Batthyány tér felé mentünk, amikor a HÉV felé indultunk a mozgólépcső után, már gyanakodtam 🙂 Mert olyan sokszor felhoztam, hogy milyen jó lenne majd egyszer visszamenni Szentendrére. És vissza is mentünk 🙂 Amikor leszálltunk a HÉV-ről, folyton kérdezgette, hogy nem vagyok-e éhes, de én nem voltam. Igazából egész nap ilyen stresszes érzés volt bennem, nem értettem, miért. Elsőrandi-stressz? Fura volt. Aztán felsétáltunk a katolikus templomhoz, majd félrehívott, ahol épp nem volt senki, és a kabátja belső zsebéből elővett egy kis fekete dobozkát… Gondolhatjátok, hogy meglepődtem 😀 Bár mi tagadás, előző este eszembe jutott, hogy talán… Lehet, hogy emiatt is voltam stresszes aznap. Bár igazából gyorsan el is vetettem ezt a gondolatot, hiszen annyira hihetetlennek tűnt. Ja, igen, a lényeg. Természetesen igent mondtam 😀 Februárban meglettek a karikagyűrűk is, hivatalos eljegyzést pedig akkor tartunk, ha hazamentem. Esküvő? Ez egy jó kérdés. Sajnos (vagy nem sajnos, de) munkafüggő. Ha visszamegyek, dolgoznom kellene. Remélem, sikerül is.
És hogy mindezt miért is akartam elmesélni vasárnap? Mert aznap voltunk fél éves jegyesek 🙂 Küldtem Neki haza ajándékot, nagyon édi volt, ahogy mutatta webkamerán 🙂 Na, jó, kezdek csöpögős lenni 🙂
Azt hiszem, ennyit is szerettem volna megosztani Veletek.
Majd még később jelentkezem!
Eruthaliel
 
Ui.: Megcsinálták a wc-t! Juhúú!
Reklámok
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

