Sonntag

Nem működnek a kis nyilacskák a legfelső sorban, amik ilyen legördülők lennének… don’t know why.

Itt vagyok megen. Igen, tudom, tegnap is írtam, de valami pótcselekvés kell, hogy ne szakadjon szét az agyam, szívem. Na, jó, nem kezdek el nyavalyogni. Ugyan Heidelberg még koránt sem biztos, de ha esetleg valami csoda folytán megkapnám, nem tudom, akkor mi lesz velem, ha már most a 3. napon ilyen esetlenül idiótán viselkedem. Erre kéne valami jobb szó, de most nincs kedvem gondolkodni rajt’. Őszintén szólva belebolondulok a sok angol szakszövegbe, most épp egy brit szerző cikkét olvasom, borzalmas. Legfőképpen az, hogy nem igazán értem ezt a nagyonangolt. Kikölcsönöztem a ktárból egy geomorfológiai szótárat, gondoltam, de jó is lesz, majd az összes ismeretlen szót itt megtalálhatom. Oachkatzlschwoaf! Kb. semmit nem találtam meg eddig benne, és már nem is fogok, mert holnap visszaviszem. Amúgy is lejárna pénteken. Sok hasznát nem vettem, de legalább megtudhattam a kölcsönzés közben, hogy a régi kártyámmal akár a sejhajomat is kitörölhetném, bár valószínűleg fájna. Most már újítottak, és diákkal lehet kölcsönözni! Micsoda fejlesztések kérem szépen! De azért persze normálisan leülni sehol sem lehet a ttk-n…

Már megint panaszkodom, jaj. Na, tegnap este minden rendben volt, igaz 5 percenként kukucskáltam ki az ablakon, meg összerándult a gyomrom, ha valami zajt hallottam, de a parán kívül nem volt semmi. Hál’ Istennek. És viszonylag jól is aludtam, fél 9-kor írt az én Drágám, hogy minden rendben volt-e éjjel (puszi az orcácskádra), gondoltam, fel is kelek, mert rá egy percre csörgött is az ébresztő. De aztán Nóri kiment wc-re, én meg úgy voltam vele, hogy még egy órát igazán megérdemlek. Mert fél órára visszafeküdni, amikor nincs fontos dolga az embernek, nem éri meg 🙂

Na, még megküzdök ezzel a cikkel, még 4 így is kimaradt, de majd hétvégén. Legyetek jók!

Eruthaliel
 

Ui.: Nem mellesleg fájdalommal tölt el, hogy senki nem lájkolta fb-n a versemet… Hüpp-hüpp.

Reklámok
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Sonntag bejegyzéshez

  1. Jákob szerint:

    “Sok hasznát nem vettem, de legalább megtudhattam a kölcsönzés közben, hogy a régi kártyámmal akár a sejhajomat is kitörölhetném, bár valószínűleg fájna.”

    Ezen behaltam! 😀 Kitartást a várakozáshoz, előbb-utóbb mindennek meglesz a gyimilcse, megtérül a böjt. Tessen bízni bennem és eljövend magácskáért a fény az alagút végéről, na persze nem egy dudáló teherautó vagy vonat képében, hanem valami troll vigyorú fiatalember képében, vagy legalábbis valami hasonló… 😀

  2. Jákob szerint:

    Eltűnt a kommentem? :O 😦

  3. Eruthaliel szerint:

    Nem törölte, csak moderálnom kellett, mert másik mélcímről toltad a kommentet 😀

Vélemény, hozzászólás?

