hochzeit

“-Akarod-e az itt megjelent xy-t férjedül/feleségedül?” – És akarták mindketten, éljen az ifjú pár! Vége van az esküvőnek, a család kisebbik, oder nagyobbik része már vacsorázik az étteremben. Délután megkérdezte pár helyi cigó házibácsit, hogy csak nem esküvő lesz…? Remélem, nem szeretnék megnézni belülről, hol lakom…

Egyébként nagyon szép volt a szertartás, meg is könnyeztem 🙂 Meg el is képzeltem, ahogy Mi állunk ott az Úr színe előtt. A nászmise után állófogadás, csomóféle kajával. Itt legalább 2-en mondták, hogy milyen szomorú vagyok. Pedig csak a másik felem hiányzik. Ennyire nyilvánvaló lenne? Nem tudom, hogy ez jó-e vagy sem. Mármint az, hogy látszik rajtam, hogy valahogy nem érzem egésznek magam. Igazából nem érzem magam (még) annyira elveszve, őszintén szólva senkit nem ismertem ezen a fogadáson, így azon kívül, hogy ettem (nyamm) és néztem az embereket, sok mindenhez nem volt közöm. Szóval egyre jobban azon álláspont mellett vagyok, hogy ez a “nemismereksenkit” érzés tükröződött rajtam. Jó. Igen. Nem szabad kihagyni azt sem, hogy minden második percben arra gondoltam, hogy de jó lenne, ha itt lennél… 🙂

Egy esküvőn túl vagyunk, jövő héten Renié lesz 🙂 De addig még van nekünk egy kedd-szerda LEN, német zh, Andris, Nagybé-előadás. 🙂 Azért tök fostalicska, hogy Dév nem tud jönni… Bár azt mondták a fiúk, hogy majd bepótoljuk 🙂

Na, szerintem most ennyit is akartam. Rájöttem, hogy miért nem blogolok gyakrabban: Attilának mondom el a bennem megfogalmazódó dolgokat, így a blogra kevésbé van szükség. De most, hogy nincs itthon, a szamár is jó. Szorri, wordpress.com.

Eruthaliel
Reklámok
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

