Nyár van, nyár, röpke lepke száll…

Szervusztok Kedveskéim!

Olyan két hete nyár van. Szóval NYÁR! Egészen hihetetlen, hogy eljött ez az idő is, még a záróvizsgán (jún. 18-án) nem gondoltam, hogy valaha ezt is megélem. Olyan távolinak tűnt. Mint ahogy januárban az is, hogy Attilával félévesek leszünk. 🙂 Ez is annyira hihetetlen. Voltam Náluk június 29-30-án, és meglepett, amikor 29-én a parton ültünk a stégen, és mondta, hogy holnap leszünk félévesek. Azt hittem, elfelejti, mert hogy ő nem számolja (gondoltam, max. az éveket fogja). Szóval nagyon jól esett 🙂 * Kaptam Tőle könyvet, amit még neten néztünk egyszer régebben, és nagyon jó! Tiszta régi, azt hiszem, 1908-ban adták ki! Bírom a régi könyveket 🙂 És még földrajzos is, és Óceániáról szól 🙂 Köszönöm, Édesem! (K)

Jún. 28-án találkoztam Andrissal és Dévvel, An lelépett fél 2-kor, aztán ment is a reptérre. Sajna nem megyünk ki hozzá a nyáron, pedig olyan jó lett volna… Mindenesetre jó volt látni, hogy egyben van, és még tud magyarul. 😛 És azt hiszem, semmit nem változott 😀
Múlt hét a találkozások hete volt, Ildivel is találkoztam pénteken, tök jól elbeszélgettünk 🙂 Aztán elváltunk, én hazamentem, majd este a Gellért-téren ejtettünk meg egy félévzáró ivászatot tanult kollégánkkal, Szalkai G.-vel, ill. Ernával, Csupival, Attilával és Gergővel. 😀 Másnap hazajöttem, azóta itthon vagyok. Alszom. Elég sokat. Hétfőn konkrétan fél 2-ig. 😛 Kedden voltunk Anyával vásárolni, ill. ma ismét, legalábbis én. Vettem fülbevalót a kedden vett ruhámhoz, ill. napszemüveget!!! Pont ugyanolyat, mint amilyen volt :)) Annyira örültem neki, hogy majdnem felsikítottam a Rossmann-ban. Elmentünk a Vodafone-hoz is, kicseréltük a telefonomat 🙂 (mert a másik, bármennyire is szerettem, bedöglött, már egyre többször ment el a térerő, rezonált, ha telefonáltam – ma más sms küldésekor is :S) Apáét is kicseréltük, potom 70 Ft-ért kapott újat (az enyém 10ezer volt… De legalább tetszik – a 70 Ft-os LG annyira nem jött be). Apa kicsit kiakadt, hogy ő ezt nem tudja kezelni, de aztán lementem neki segíteni, akkor már megnyugodott.
Úgyhogy úgy tűnik, hogy lassan mindent "visszaszerzek", amit elloptak tőlem. 🙂 Mostantól (vagy mondhatnám úgyis, hogy innenstől kezdve :P) vigyázok rá, mint a kisangyal.

Attila hívott nem rég. Olyan jó volt hallani a hangját 🙂 Tegnap teljesen kiakadtam azon, hogy egyedül vagyok. Se An, se Kini, se Attila. Olyan szarul éreztem magam ettől a gondolattól, pedig tudom, hogy Anyáék itt vannak, és Anyával ugyanolyan jóban vagyok. Csak mégis hiányoznak a barátaim, legfőképpen Attila. És még egy hétig nem láthatom. Ráadásul a szülők jövő héten mennek nyaralni, szóval ennyit arról, hogy Harasztin nyaralok egy hetet… Mert jövő héten SzR szerdától. Reménykedtem, hogy eltolják egy héttel, hiszen amikor ott voltam, mondtuk mindannyian (Szandi, Attila és én is), hogy a 19-ei hét jobb lenne, és akkor is jó idő lesz. De mindegy. Ez így alakult. Anya azt mondta, hogy akkor maradjunk itt júl. 22-éig, és csak diplomaosztóra menjünk vissza. Majd Attilával megbeszélem, mindenesetre nekem tetszik az ötlet. Majd szervezünk programot 🙂 😉

Azt hiszem, ennyi lennék mára. Még van egy fejezet a Gyűrű Szövetségéből, gyors megfürdöm, aztán olvasok még 🙂
Legyetek jók!

Eruthaliel

Ui.: Get your napi Attila: "Gergővel koszorúsfiúk voltunk egy punk párnak" 😀

Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

