ius murmurandi

A szólásszabadság az Emberi jogok egyetemes nyilatkozata (1948) szerint
elidegeníthetetlen jog. „Minden személynek joga van a vélemény és a
kifejezés szabadságához, amely magában foglalja azt a jogot, hogy
véleménye miatt ne szenvedjen zaklatást, és hogy határokra való tekintet
nélkül kutathasson, átvihessen és terjeszthessen híreket és eszméket”.
Az Európai Emberi Jogi Bíróság egy 1976-os
határozata úgy fogalmaz, hogy „a szólás szabadsága nemcsak azokra az
‘információkra’ és ‘eszmékre’ vonatkozik, amelyeket az emberek jó néven
vesznek […], hanem azokra is, amelyek bántják, felháborítják vagy
zavarják […] a lakosság bármely részét”.


Beszéljünk lelkiekről nyíltan. Habár törvény van rá, most mégis azt mondom, hogy oké; nem akarok zavaró tényező lenni, nem akarom, hogy mindenki megutáljon – így is vannak bőven. Úgyhogy jól van, legyen nektek jó.

Más. Hasonló téma. Mostantól iszok, eszek, alszok és játszok. Ötmillió k-val a végén. Nem érdekel a magyar nyelvtan. Földrajzos vagyok. Pont.

Ennyi.

Eruthaliel

Reklámok
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

17 hozzászólás a(z) ius murmurandi bejegyzéshez

  1. Illuzion szerint:

    Gabi! Tudod, hogy nem olvasok blogot, kommentelni meg egyáltalán nem! De ezt most nem tudom megállni.Jogod van, rengeteg sok jogod… Élhetsz is vele. Senki nem fog akadályozni benne. Senki nem azt akarja, hogy ne kommentelj. Írd tele az üzenőfalat, megvan hozzá a jogod. Én speciel leszarom:) Viszont soha nem csinálnám, mert sztem amiről ti írtok az a ti belsőséges kapcsolatotok. Az a tiétek, csak a tiétek! Vannak akik féltékenyek rá, ezért nem tetszik nekik. Én egyszerűen úgy gondolom, hogy ez sokkal bensőségesebb annál, hogysem kitegyem a nagyközönség elé! Remélem érthető és nem bántó amit írtam? Kérdőjel.Senki nem utál, mert nincs miért:) legalábbis mi nem… mindenkinek megvannak a hülyeségei, a tieid bőven elfogadhatók:) Még egy ilyen bejegyzés fejbe csaplak egy büdös ponttyal, szólásszabadság ide vagy oda:PBocsk ak sokk nyelvtanik hibáértk!

  2. Gabi szerint:

    Tudod, Zsolti, a kvízeknek a nagy része szerintem még vicces is, csak néhányan túlreagálják. De jól van. (Remélem, kitörölted öcsédről a szexuális beszámolót, mert az kicsit bensőségesebb, mint a mi kiírásaink. :D)Nyelvtani hibák. Ugyan…

  3. Illuzion szerint:

    Hmm te nem olvastad a beszámolót? semmi bensőséges infot nem közöltem le és nem is vette senki komolyan… Szexről meg egy percig sem volt szó!De látom továbbra sem érted a lényeget, nem veszed észre a kettő közötti különbséget! Senkinek nem a kvíz kitöltéseiddel van a baj, inkább az utána jövő kommentekkel… wááá de asszem ezt most kár magyaráznom, mert sértődött vagy:(Majd egyszer rájössz talán, hogy mire gondoltam… Talán, ha minden (biztos nem mindenkinek) barátodnak egységesen ez a véleménye, akkor lehet benne vmi?? Én Nórinak is elmondom mostanában, ha hülyeséget csinál és attól még továbbra is jóban vagyunk! Veled is ugyan ez a helyzet…

  4. Gabi szerint:

    De, biztosan igazatok van. Ezért sem fogok fb-n függeni. Legalább több idő marad minden másra.

  5. ERNA'S SPACE szerint:

    Gabi, azt hiszem ezt egy kissé túlreagálod…

  6. Gabi szerint:

    Nemcsak én.

  7. Jani szerint:

    mi ez a libsi szöveg?:O senki nem korlátozott semmit..

  8. Gabi szerint:

    Nem is korlátoztak, persze, nem is mondtam. Csupán annyit akartam ezzel, hogy ha ennyire zavaró, akkor nem kommentelgetünk. És bí písz.

  9. Illuzion szerint:

    Akkor fogd most fel úgy, hogy ez egy korlátozás! Nagyszerű, lesz benned egy szar érzés, haragudni fogsz ránk, hogy mi nem toleráljuk a dolgaid… Igen ez is egy megközelítés!Én csak szimplán arra akartam rá világítani, hogy nem a fészbukon szeretjük egymást, nem kell mindenki elé kitenni az közös életeteket, de ezt nem fogom már tovább ragozni. Fogd fel úgy, hogy most letiltottunk fészbukon, biztos így a könnyebb v nem tudom…

  10. Gabi szerint:

    Én értem, mit akartok mondani. Csak azt nem, hogy ez miért most derül ki, 3 hónap után, miért így tudjuk meg a hátunk mögött… De mindegy. Nem tudtok letiltani fészbúkról, ne hülyéskedjetek. 😀 Csak annyit mondtam, hogy – ahogy fogalmaztál, Zsolti – nem fogjuk "kitenni" a közös életünket, mert nem a fészbúkon szeretjük egymást, mint erre már rájöttetek.

  11. Jani szerint:

    már nem azért Gabi, kedves:) de hányszor említettük meg hányan, hogy nem akarunk napi 20 emailt kapni, ezért nem kommentelünk;) ez a hátunk mögött megállapítás így nem állja meg a helyét;) písz:)

  12. Gabi szerint:

    Szerintem itt nem csak az emilek számáról van szó. De mindegy. Csupi blogjában már leírtam, amit akartam. Én tényleg nem akarok erről többet beszélni, fáj a fejem és a lábam, meg egyébként is Nagypéntek van…

  13. András szerint:

    Ez a napi 20 emil tulajdonképpen egy eléggé izgalmas kérdés. Én pl. tökre örülök neki, mert azt érzem, hogy jajdefontos vagyok. Persze mindig rájövök, hogy a fele nem érint, de kb két kattintás kitörölni őket, mert naponta nagyjából betelik egy oldal, aztán összes kijelölése az oldalon > törlés… Amúgy akit zavar az emilözön, kapcsolja a ki az értesítőt. Azt ne mondja senki, hogy "fontos üzenetek így meg úgy", mert mindneki tudja, hogy faszbukkon olyan nem létezik, vagy úgy is megnézed naponta az oldalt, akkor meg triplán fölösleges.Mellesleg hadd jegyezzem meg, hogy akinek nem a legfontosabb dolga az, hogy mi van a faszbukkon, annak ez az egész kommentálás és emilezés nem annyira lényeges kérdés az életében… A Sanyik fogjanak maguknak egy Sárit, dugványozgassák, és akkor minden Sanyi és Sári boldog lesz.

  14. Attila szerint:

    Zsolti, ha nem olvasol blogot, hogy találtál erre az oldalra? o.O Egyébként nem kell itt vitatkozni, lehet más a politika :S

  15. András szerint:

    Ugyanmár, ki hisz ebben :)) A politika nem lehet más.

  16. Gabi szerint:

    De az emberek viselkedhetnek másként. Szerintem itt ez a lényeg.

  17. Gábor szerint:

    "De tényleg nem akarok konfliktust, nagyon szeretlek benneteket, úgyhogy igyekszünk megtenni mindent." Ha nem gond idéztelek a csupi blogja alól. Te Gabi, bazz most nem mondjátok komolyan, hogy képesek voltatok emiatt bepöccenni a Gabiékra a faszbúkos ámokfutásuk miatt??? Akkor jobb is ha nem mondod el a véleményemet, mert abból lenne ám csak sértődés. Amúgy GabiNagyi, nincs igazuk, fityiszt nekik. :D*Dzsekó voltam a faluvégről, vazze*

Vélemény, hozzászólás?

