“Nélküled nem vagyok…”

Csak Veled

Nélküled nem vagyok, nem létezem,
Csakis Veled teljes az életem.
Egyedül kevésnek érzem magam,
Elveszett vagyok, és hontalan.

Mert Benned lakozik a szívem,
Neked adtam, de vissza nem kérem.
Jó helyen van, tudom én azt jól,
Hiszen Te majd rám mindig vigyázol.

Én megkaptalak cserébe Téged,
Vigyázok Rád, el nem engednélek!
Mért is tenném, hisz Drága vagy nekem,
Ajándékként ragyogod be életem.

Amikor Veled lehetek, Édesem,
Csak akkor élek, akkor lélegzem.
Elveszek kék szemed tengerében,
Csókodtól szárnyalok a messzeségben.

Eruthaliel

Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) “Nélküled nem vagyok…” bejegyzéshez

  1. Attila szerint:

    *** (L)

  2. Gabi szerint:

    Én is láv Téged 🙂 (L) ***

Vélemény, hozzászólás?

