háromzéháúb****meg

Gabíííííííííííííííííííííííííííííííííííí!!!!! Tanulj!!!!!!!!!!!!!!!!!

Megint nem hallgat rám…

Pedig ma írt két jó zh-t. A sarkvidéket magától, az eutermet segítséggel (köszi Zsolti 🙂 ). De megvan. Legalábbis reméljük.

Tehát én, én, Gabi, holnap 3 zh-t írok. Tulajdonképpen egyiket se tudom még kettesre sem. De megvan a megoldás: nem fogok aludni. Így talán előrébb jutok.

Pont.
Pont.
Pont.

5-ös lettem latinból! Vagy mondtam? Ja persze… Mindegy. 5-ös lettem latinból. Legalább ennyi sikérélményem van ebben a félévben.
Dögunalom. Nincskedvem. Fáradtvagyok. Aludniakarok. Most!!!

Eruthaliel

Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

