kifacsarva

Hails!
 
Egy elég mozgalmas hetet tudhatok a hátam mögött. Egész héten terepgyakorlaton voltam, reggel mentünk, este érkeztünk. Átlagban 4-kor keltem, nem sokat aludtam, de egy élmény volt. És ez a hétvégén tovább fokozódott. 🙂 Voltam mentortáborban péntektől vasárnapig. Azt hiszem, hogy a két éjszaka alatt összesen sikerült 4 órát aludnom, de lehet, hogy csak 3-at. Szóval enyhén fáradt voltam a végére, de úgy érzem, megérte. Nagyon jó volt, minden, még az is, hogy szombaton kicsit kiütöttem magam… 😛 ("kicsit")
 
Kéne írnom a jegyzőkönyveket, tanulni a csütörtöki zh-ra, tételt kidolgozni, aludni, aludni, aludni…
 
 
 
Mától egy új élet kezdődik.
 
 
Eruthaliel
Reklámok
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

