Átlaghőmérséklet: 500°C

Hogy mekkora küzdelemmel jár felérnem Budakeszire, az valami hihetetlen… Most nem panaszkodásból. Jó, talán egy kicsit.
 
Ahogy megszokhattam, ma is kismillióan voltak a vonaton. A fülkében 8-an voltunk. A fülkében 500 fok volt. Én nem tudom, hogy lehetséges, de komolyan ilyen meleg volt. A rosszullét kerülgetett, néha kimentem. Az ablak mellett ülő csaj egy idő után sikeresen lehúzta az ablakot, így 2 cm-es (!) résen át jött be a friss levegő. Gondolhatjátok mennyit éreztem belőle az ajtó mellett. Elárulom. Semennyit. Aztán visszahúzta. Biztos fázott… Később ismét lehúzta az ablakot, és lehet, csak véletlenül, de olyan 3-4 cm-re sikerült neki. Utólag is gratulálok. Így valamit még én is éreztem belőle. Az egészben legviccesebb az, hogy Szolnok után a túlterhelt rendszer úgy gondolta, hogy ennyi volt, és elment az áram. Se fűtés, se villany. A fűtést annyira nem bántam, mert még anélkül is meleg volt, viszont a fényhiány miatt nem tudtam megtanulni a Kárpát-medence szépségeit. Mindegy. Csütörtökig csak sikerül.
 
Ja, és a vicc másik fele, hogy a másik kocsiban meg nem volt fűtés, ott meg majdnem megfagytak. Ezt a kalauz mesélte, mert az egyik srác a meleg miatt panaszkodott: "Menjen át a másik kocsiba. Ott meg azért szóltak, hogy nem tudnék-e valamit tenni, hogy legyen fűtés" – mondta a kalauz. Azt hiszem, a kettő közötti hőmérsékletet kéne eltalálni, és nem volna gond. Bár én inkább fázok, mint megsülök. Ha nem állt volna le a fűtés, szerintem Pestig meggyulladt volna az ülés.
 
Éljen a MÁV!
 
Most pedig kipakolok. És eszem.
 
Eruthaliel
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

