sokminden

"Szívem már oly erős, tűz és elszántság járja testem át…"

 

Najó, azért nem kell megijedni. Nem lettem normális. Csak azt hiszem, hogy vannak terveim. Legalábbis arra vonatkozóan, hogy mit szeretnék csinálni a nyáron. Ki szeretnék menni Németországba. Ösztöndíjat pályázok, de ha nem jön össze, akkor is kimegyek. Remélhetőleg fogadnak a rokonok. Ha nem, az szívás. Jó lenne megtanulni jól németül, jó lenne egy nyelvvizsga is. Ma egy német srác ült a fülkénkben. Eléggé bajban lettem volna, ha Ildi barátja nem tudott volna németül, és nekem kellett volna mindent elmondanom. De így "megúsztam". Bár beszéltem vele pár mondatot; vicces volt, kérdezte, hogy ugye van ez a finn-magyar nyelvrokonság, és megértjük-e a finn nyelvet. Mondtam, hogy hát nem 😀 Aztán erre mondta, hogy a szláv nyelvet beszélők se értik meg mindig teljesen egymást, bár szerintem ott azért nagyobb a hasonlóság, mint a magyar és a finn esetén. Bár ki tudja. Nem tudok szlávul. De az tény, hogy a németben is vannak különbségek, nem is kicsik.

 

A vonatút azért is volt érdekes, mert 1 órát késtünk, és Cegléd fele jöttünk Szolnoktól, mert pályafelújítás van. A Nyugati Pu. előtt elfordultunk Rákosrendező fele, majd úgy a Keleti irányába. De beértünk, a csávó is elérte a Münchenbe tartó vonatot, mert az is késéssel indult.

 

Szóval itt vagyok Budakeszin. A hétvégén nem megyek hazoá. Mussz tanulnom, és még így is kétlem, hogy kész leszek az iparral. Nem baj. Decemberben Gabi újra megpróbálja!

 

Jó, hát ennyi lenne, még át kell néznem a kiselőadásomat külső erők gyakra. Remélem, Nagybének tetszeni fog. A német házi holnapra marad…

Eruthaliel

Reklámok
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) sokminden bejegyzéshez

  1. ReDEyeS szerint:

    miért mindenki a dóójcsokhoz akar menni? :)mindenesetre, sok sikert a terveidhez 🙂

  2. Gabi szerint:

    Talán mert "Deutschland über alles…" Egyébként nem is mindnenki 🙂 Senki másról nem tudok Andrison és rajtam kívül, aki odamegy belátható időn belül. És egyáltalán nem is biztos, hogy kijutok. Mindenesetre nagyon jó lenne 🙂

  3. ReDEyeS szerint:

    jólmondod :)"Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt" 🙂 😀

Vélemény, hozzászólás?

