nemérdekelhülyeség

Kész káosz az egész. Nincs kedvem. Nincs kedvem azon gondolkodni, hogy mit vegyek fel, mit tartsak meg, mit adjak le. Elegem van. Már most várom az év végét, amikor csak a fejemből nézek ki, nem csinálok semmit, csak vagyok. Igen, azt hiszem várom a nyarat. Tudom, most telt el, és örülnöm kéne az új tanévnek, mégsem teszem. Valahogy nincs energiám. Nincs lelkesedés. Antiszoc vagyok, tudom. De vissza akarom kapni a nyarat. Követelem! Na, nem mintha olyan irtózatosan jó lett volna, de legalább nem csináltam semmit. Akkor persze szerettem volna csinálni valamit. Most meg nem…
 
Az is lehet a baj, hogy álmos vagyok. Keveset alszok, jóval kevesebbet, mint nyáron. A másik gond talán az, hogy kétnaponta látok hullát. Igen, lehet, hogy ez is megvisel. Meg, hogy alig beszélek a barátaimmal, és többnyire egyedül lófrálok az egyetemen. És ami még talán okozza ezt a hangulatot, az a közlekedés. Hogy mennyien vannak állandóan? Ez valami hihetetlen. Én nem tudom, honnan jön ennyi ember, de egyszerre elszabadul az összes, és akkor szállnak fel, amikor én is szeretnék. És rájöttem, hogy klausztrofóbiás vagyok. Ma reggel alig kaptam levegőt a buszon, mintha egy csomó lett volna a torkomban, nem volt oxigén.. Rosszul azért nem lettem, remélem, nem is leszek.
 
Nem tudom, mit csináljak a tantárgyaimmal, nem tudom, mi legyen. Egyébként teljesen képben vagyok.
 
 
Eruthaliel
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) nemérdekelhülyeség bejegyzéshez

  1. renáta szerint:

    nyugi Gabi!!!mi is így vagyunk ezzel…sőt!!már most a lógások szakaszában vagyunk…..tegnsp is eljöttünk,meg ma is!!:P
    és nagyon nem tetszik ez az év…én is azt várom,hogy vége legyen..pedig most kezdődött..:(

  2. Gabi szerint:

    Nekem nincs is miről eljönnöm 😀 Ma 3 előadásom és egy gyakorlatom lett volna, na abból volt 1, azaz egy darab előadásom (amiről fél órát késtem…), a gyak elmaradt, a másik két előadás meg kb. 5 perces volt, nagyjából annyi, hogy "Akkor következő órán elkezdjük". Most komolyan, ezért keltem fel éjjel negyed 6-kor??
    De végülis a nap jól zárult, voltam Tolkien kurzuson, amit ugyan már elvégeztem tavaly, de olyan jó… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

