ez a nap….

Ma tök jól ébredtem fel, nem volt lázam, nem fájt semmim, és bizakodtam, hogy elugorhatok legalább egy kis időre is Zita szülinapi bulijára. Aztán eljött a 3 óra, és megint belázasodtam, így lemondtam a részvételemet. Sajnos. Pedig nagyon szívesen mentem volna. Annyira kíváncsi lettem volna bizonyos emberek fejére 😀 Jó nem gonoszkodok 😛
 
Aztán délután 3 órakor felszökött a lázam, bevettem egy gyógyszert, hátha leviszi. Le is vitte. Majd estefele újból kezdődött minden. De ezúttal már a 39 °C-kal rekordot döntött. Tiszta kész voltam. Nagyon szar volt. Szerencsére a délelőtti ingázásom abbamaradt délutánra (mire jó a gyógyszer), de nem rég újból elkezdte az is. Nagyon jó. Szeretek beteg lenni. Főleg, hogy kedden vissza kéne mennem Pestre, sőt még talán tanulni is kéne valamicskét. Nos igen, az nem ártana. Tekintve, hogy csütörtökön zh-t írok statisztikából, amin ugyebár mindent lehet használni, de meg is kéne érteni a dolgokat. Na meg van egy stat gyak házim is, meg miegymás. Szóval ebben a szünetben is lett volna mit csinálnom, de nem jött össze. Nagyon nem így terveztem a szünetet. Nagyon nem. De ennyit is a panaszkodásról.
 
Ma kérdezősködtem a mentoros dologgal kapcsolatban. 3 táborból kettő nem Bódvarákón lesz, hanem valószínű, hogy Csobánkán. A vicc, hogy a legelső mentortábor a vizsgaidőszak kellős közepén lesz aktuális. Ez azért is poén, mert 10 (+1 előrehozott) vizsgám lesz, és nagyon valószínű, hogy nem tudnak olyan időpontot találni, ami nekem is jó. De azandris szerint nem nehéz az egész bejutás (kevesen is jelentkeznek) meg ilyenek… utólag biztosan 🙂 Még gondolkodok rajta, hogy mi legyen, szeretném ha összejönne, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.
 
Ezzel zárom is soraimat! Legyetek jók, szép álmokat!
 
 
Eruthaliel
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

