LotR

Ugyan nem sikerült Gyűrűk Ura-maratont tartanom, de csak végig néztem, mégha több napba is tellett 🙂 És most nagyon jól érzem magam, annak ellenére, hogy fontos dolgokról kéne döntenem. De ez most nem érdekel.
 
Viszont a GYU-val kapcsolatban kitaláltam 3 kérdést, amire nem tudom a választ (filmbeli "hibák") [Biztos több kérdésre se tudom, de ezeket a filmben ronották el szerintem]. Szóval lássuk, mire jöttem rá:
 
1. Hogyan csípte meg Banyapók Frodót, amikor viselte a mithril inget (amit ugyebár semmi nem szúrhat át – lásd Mória -, és így Frodót se csípte meg a pók….)??
(Ehhez hozzá kell tenni, hogy a rendezők rájöttek, hogy valami nincs rendben, mert amikor a toronyban mutatják Frodót, amint épp próbál szabadulni, akkor semmi nyoma nincs annak, hogy egyáltalán megcsípte volna a pók. A mithril ing viszont itt van. Szóval nem értem, hogy akkor ha nem csípte meg, hogyan ájult el, és hogyan lett "tetszhalott".)
 
2. Hogyan viselhette Frodó és Samu a 3. film végén (Szürke Rév) a tünde köpenyt, amikor azt már Mordorban se viselték (Frodótól az orkok vették el a toronyban, Samu pedig az ork-"ruhába" való átöltözéskor vehette le…)??
(Ennek tulajdonképpen nincs jelentősége, csak jó ilyeneket észrevenni 🙂 )
 
3. Hogyan lett Gandalfnak ismét Fehér Botja, amikor azt Minas Tirithben az Angmari Boszorkányúr bűbájjal összetörte (Angmari Boszorkányúr tulajdonképpen a nazgúlok vezetője)??
(Ez a rész, amikor találkozik Gandalf – és Pippin – a nazgúllal a bővített változatban van, de a lényegen nem sokat változtat. Ez se stimmel…)
 
Na egyenlőre erre a három "hibára" jöttem rá, illetve ha jobban belegondolok, van még egy, ami nem igazán kérdés, inkább olyan észrevétel-féle:
 
4. Amikor már Minas Tirithben van Frodó és Samu is, akkor sorra jönnek meglátogatni Frodót a többiek, miközben mindenki heppi. Namármost, nem tudom, hogy észrevette-e valaki, vagy csak én vagyok ilyen megszállott, de amikor jön be Aragorn és utána Samu, akkor az ajtóhoz viszonyítva ugyanakkora a magasságuk (mindkettejük válla az ajtó díszéig ér). Szóval itt is van egy kis bibi… (Hiszen a hobbitok jóval kisebbek az embereknél – még a törpöknél is egy kicsit -, olyan 7-8 éves gyerek-magasságnak felelnek meg)
 
Na de mindegy, mindenezek ellenére nagyon szeretem A Gyűrűk Urát 🙂 De ezt úgyis tudjátok 🙂
 
(Hogy anyát idézzem: >>Hogy tudod megnézni ezt a marhaságot ennyiszer?<<  Bocsi… 🙂 )
 
Na jól van, ennyit szerettem volna, további szép napot nektek!

 
 
Eruthaliel
 
Reklámok
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

