ez a nap…

Ez a mai nap… Jó katasztrófának nem mondanám, de tényleg szar volt… 😦 Alig aludtam vmit, mert településföciztem 2ig, amit sikerült elcsesznem úgy ahogy van… Jó nemtom, remélem 2 körül meglesz, bár nagyon vicces h ezt a tárgyat még szeretem is, és mégis bénáztam.. Mért nem lep meg?! De annyira szar, mert 5ös akartam volna lenni belőle, de ezzel nemtom h meglesz-e… Kétlem:(
Zh után még nekiestünk a kavicsoknak, annyra kis cukik… Egyformák, szépek, és koszosak… És még azt is meg kell tanulni a hétvégén, meg matek és közGÁZ!! ááááááá nem megy… Nemtom h fogok mindennel végezni.. Szép lesz a hétvégém, haza se megyek, h több időm legyen, hát kíváncsi leszek.
A kavicsok után mentem arra az órára, ami a föci és a matek után a legjobban érdekel: Tolkien:) Sajnos az óra vicces módon nem volt megtartva, mert a szekrény kulcsának lába kélt, vagyishát az iroda, ahonnan el lehetne kérni, az bezért 6kor, és hánytól van óránk? Hát 6tól… Szal a szekrény nem tárult fel, mint a  Titkok Kamrája. Amúgy a szekrény a diavetítőt tartalmazza, amire az órán lett volna szüksége az előadónak. Lett volna… Így ez a mai óra jövő héten lesz megtartva, ami jó is, mert "féltem" h el fog maradni jövő héten az uccsó óra, de ez így jó:) A tolkieni mitológia hatása lesz az előadás címe 🙂 Jó lesz remélhetőleg.
Aztán mivel nem nyílt ki ugyebár a szekrényke, ezért elmehettünk, jöttem haza, nézem a kurzusfórumot: Tolkien, hát h a házi doga így meg úgy, meg h netről ne szedjünk, meg látszódnia kell h elolvastuk a könyveket… Kössz, szólhattak volna hamarabb is. Jó nem netre építettem, de szedtem onnan is, és nemtom h mennyire fogadják majd el. Ha semennyire akkor megszívom, mert a vizsga szóbeli 😦 Kirrrály!!!!!!!! Egy csomót szenvedtem a dogával, és tessék… Ráadásul még ezer év mire kikapjuk, pedig jó lenne tudni, mert akkor felkészülnék a vizsgára lelkileg. De így még ez az első lépés sem fog menni. Jó lenne, ha meglenne.
A nap egyetlen pozitívuma talán, hogy sikeresen fel tudtam venni a csillag vizsgát januárra, ami azért jó mert dec 17-én biosz zh, plusz régió-leadás, és dec 20 csillag vizsga? Az nem ment volna… De ez így még korrekt:) Márcsak az a gáz, ha Tolkienból vizsgáznom kell, mert az dec 20, bár ott talán nincs olyan sok, mint csillagból. De naivan reménykedek h elfogadják a dogám… Bár ez tényleg csupán a naivságomból fakad… Na majd meglátjuk!
Mindenkinek boldog Mikulást 🙂 Megyek, vár a közGÁZ 😦
 
Losto vae!
 
Eruthaliel
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

